TRANSLATE THIS PAGE

duminică, 31 ianuarie 2010

Fenomenul ClubOpel.com

www.ClubOpel.com , in subsol-  Membrii nostri au scris 684130 mesaje; Powered by 44434 Opelisti.
Infiintat prin aprilie 2004 (15 cred), de catre doi frati din Targul Mures pe numele lor Rares si Mihnea (Mr.Opel), avand functia de administratori ai site-ului, acesta avea sa fie unul dintre cele mai mari forumuri automobilistice de la noi din tara, ClubOpel.com. Bineinteles ca este in continuare ;) 
Odata cu cresterea vanzarilor de auto noi si second hand marca Opel pe piata noastra a inceput si cresterea utilizatorilor si bineinteles a subiectelor ce ating diferite probleme de natura mecanica, electrica. Forumul este sistematizat pe modele de auto, dar isi au locul si rubricile precum vanzari de masina/piese, bazar, publicitate, service-uri, ghiduri HOW TO, ICE, tuning si discutii generale.
Insa ceea ce este de remarcat este faptul ca userii se ajuta pentru solutionarea diverselor probleme cu care se confrunta, isi impartasesc idei, cazuri, se fac cunoscuti cu masina pe care o detin si de care sunt madrii mai mult sau mai putin si chiar se intalnesc saptamanal in judete pentru a socializa. Anual se organizeaza si excursii la nivel national numite si caravane, precum "Coloana fara sfarsit - Felix", la Brasov sau la Mangalia. Iata cateva imagini de la coloana de anul trecut...





Citez ceea ce a scris un utilizator "De cand am descoperit CLUBOPEL.COM si de cand am devenit membru pur si simplu nu ma mai pot dezlipi de el. Deabea astept sa ajung acasa de la munca sa deschid calculatorul si sa vad ce mesaje am si ce s-a mai discuta in lipsa mea. Sunt singurul lovit de acest "microb " sau nu? CLUBOPEL.COM multumim ca existi! "
P.S.: Bineinteles ca si eu fac parte din club, deoarece am un Omega B2 ;)

6 comentarii:

  1. Cred ca acest Clubopel este vital. Era nevoie de o comunitate puternica, formata din proprietari cu masini din aceeasi marca. Trebuie sa stii dinainte ce cheltuieli si ce presupune o anumita reparatie...si nu e singurul motiv.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca va ajunge comunitatea no.1 din Romania la cum se misca lucrurile in bine :) Si nu cred ca exagerez, atata timp cat iti este acordat ajutorul si acorzi si tu ;) ceea ce caracterizeaza o comunitate

    RăspundețiȘtergere
  3. Salutari tuturor,

    Mie unul mi-a fost de mare ajutor. Am intrat pe clubopel si m-am documentat apoi am cumparat modelul cel mai bun tinand cont de criteriile mele.

    CLUBOPEL intr-adevar a devenit un microb si pentru mine !

    RăspundețiȘtergere
  4. Un forum care are sefi doi comunisti,si culmea sunt tineri(au inviat dinozaurii)te arunca imediat de pe forum si nu un an ci ptr totdeauna.Odata si odata tot se vor impiedica.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut! Intradevar recunosc ca am avut si eu o neintelegere cu Tolos parca il cheama pe moderator, insa am cazut la pace :) Fara suparare, insa precum in viata avem reguli ce trebuiesc respectate asa si in realitatea virtuala. Nu te acuz ca ai incalcat vreun regulament insa asta e rolul moderatorilor, sa aplice regulamentul forumului respectiv, in orice forum de discutii. Sper sa nu ma intelegi gresit. salut si sarbatori fericite! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. un forum de kkt , adevarat , la inceput a fost ce a fost dar cu timpul s-a stricat , tot ce e bun tre sa dispara din aceasta tara !! dupa ce s-a ridicat pe spatele nostru acum cu regulamentele comuniste pe care le implementeaza ne suspenda pe toti pentru cea mai mica greseala !! un viitor stralucit nu prea prevad pt clubopel, se destrama pe zi ce trece , a sa ramana o mana de oameni prorietarii si pupincuristii !!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...