TRANSLATE THIS PAGE

joi, 18 martie 2010

Amintiri din...scoala

Imi amintesc si acum prima zi in care am fost in curtea scolii auzindu-ne pentru prima oara numele, in vederea alcatuirii clasei.
( Scoala Generala nr. 24 "Ion Jalea" cu cls. I-VIII -vedere din spate, curtea scolii)
Printre cei pe care ii cunosteam, prieteni din cartier sau rude, vedeam fete noi -viitori colegi, cu care fara sa imi dau seama urma a imi petrece urmatorii 8 ani din copilarie alaturi de ei.
Insa cea mai importanta persoana in formarea mea, dar si a noastra, desi numai pentru o perioada de 4 ani, a fost o tanara doamna..."Doamna Invatatoare" cum ii spuneam, si care a dat dovada de multa rabdare, pricepere si intelepciune, desi eram prima ei clasa.
Chiar daca atunci cand greseam cu ceva ne scotea in fata tablei si ne mustra, fie prin darea cu aratatorul peste mainile noastre fie numai verbal, Doamna Invatatoare merita toata stima si respectul meu cel putin, daca nu din partea intregii clase. Felicitarile mele Doamna Mariana Urzica pentru tot ceea ce ati facut pentru noi! Si faceti in continuare!
O alta persoana importanta din scoala a fost doamna profesoara de limba franceza, care a observat din timp valentele mele in limba franceza si mi-a acordat toata increderea! Imi pare rau ca nu mai retin numele, insa voi afla si voi trece in articol.
Imi amintesc cu drag de cativa colegi cu care ma amuzam sau care se amuzau de mine, desi nu imi placea...de poantele si glumele, chiar si cele de prost gust, pe care le faceam atat in ore cat si in afara lor (cele din ore erau mult mai haioase, si le continuam in pauze)... de prima fata care mi-a placut, chiar daca ea vroia sa para ca ma ignora, insa neavand curajul am ramas doar cu gandul... de orele de educatie fizica in care jucam baschet sau minifotbal, uneori stand doar pe margine si incurajand cativa colegi... precum si multe alte lucruri care iti lasa o amintire placuta pentru tot restul vietii.
Cu cativa colegi care imi sunt vecini sau prieteni de cartier ma mai intalnesc si azi si incercam sa tinem o oarecare legatura prin intermediul internetului, insa cu restul nu reusesc fiindca nu dau de ei. Sper ca sa ne revedem intr-un viitor nu foarte indepartat!
P.S.: Voi face o lista cu efectivul clasei F din acea perioada si o voi posta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...