TRANSLATE THIS PAGE

sâmbătă, 27 martie 2010

Despre vremurile din ziua de azi...

Se zvoneste mai peste tot, in "fituici", ca cica ar fi criza, da' una economica.
Asa o fi... desi eu nu cred.
Spre exemplu, azi am fost intr-un hypermarket din oras mai mult pentru a studia piata si a ma mai relaxa.
Si am descoperit cu stupoare, ca desi chiar pare a fi criza si la noi, lumea percepe altfel acest aspect, astfel incat puteti vedea casele de marcat cu cozi in urma lor.
Insa exista o explicatie pentru acest lucru: pe datele de 15 respectiv 25 ale fiecarei luni se dau salariile de catre stat sau angajator privat ;)
A, uitasem, si ofertantii de produse si servicii te tenteaza... chiar eu am cazut plasa incat sa scot bani din buzunar (vezi celelalte posturi), insa am avut de castigat ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...