TRANSLATE THIS PAGE

joi, 20 mai 2010

Let's go fishing

Duminica trecuta am fost la pescuit in Olimp, impreuna cu sora, mama si tatal. Desi vremea nu parea a tine cu noi, se pare ca am avut succes fiindca am pescuit aproximativ 9 guvizi, eu 5, tata 3 si unul sora, pe care nu a mai putut sa il tina si l-a scapat din carlig :)
In prima faza am luat un mic dejun la nisip inconjurati de o atmosfera racoroasa data de briza marii, dupa care am "debarcat" ustensilele de pescuit...
.... si ne-am indreptat catre dig, in vederea gasirii unui loc propice "agatatului"
Asa ca ne-am instalat si am intins firul, dar supriza, nici bine nu l-am intins ca HOP, ce sa fie la capatul celalalt al firului? Ati ghicit, un guvideeee...
Asa ca sora-mea s-a pus momeala si a incercat sa prinda si ea ceva....
si in cele din urma s-a prins si pestele de gluma ei, asa ca s-a lasat capturat....
si uite asa a urmat altul si altul si altul....pana am secat balta...
Iata si cateva filmari din timpul actiunii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...