TRANSLATE THIS PAGE

miercuri, 22 septembrie 2010

Despre tigani si muzica lor

 Exact asa cum noi romanii suntem si buni dar si rai, cream lucruri frumoase dar si stricam...asa si tiganii sunt atat buni cat si rai cu cei ce merita, creeaza muzica si mai ales stiu cum sa se distreze atunci cand trebuie, sau mai mereu :)  Si stiu asta fiindca am crescut de mic intr-un cartier unde cel putin de doua ori pe an trebuia sa auzi timp de 3 seri la rand muzica lor fara sa vrei. Normal ca atunci cand esti in treacat sau nu esti obisuit cu sunetul lor te intrebi "ce mai e si cu nebunii astia?" insa ca orice muzica poate exprima ceva. Mie imi exprima voie buna si armonie, desi poate lucrurile de cele mai multe ori nu sunt chiar asa, insa ei incearca sa arate asta. Pot spune ca am crescut cu muzica lor, fara sa vreau, iar de vreo 3 ani a inceput chiar sa imi placa. La un moment dat aveam nu aveam doar melodiile ci si clipurile. Le am si acum :)
Cea mai cunoscuta formatie pe plan international este Fanfara Ciocarlia din satul Zece Prajini. Tin spectacole in special in restul Europei, tari precum Spania, Germania, Franta, fiind foarte aclamati. Au fost si premiati in 2006 de catre BBC 3 Planet ca trupa europeana. Au multe piese si toate imi plac fiindca ma inveselesc. Stiu, sunt moldovean din Suceava insa se aseamana genul fiindca si sucevenii au cam acelasi sound reprodus cu aceleasi instrumente, existand oarecare diferente bineinteles. Este imposibil sa asculti o creatie de-a lor fara sa te misti. Ce mai, sunt buni! Merita ascultati macar o data :)

 

 
Ca sa radeti un pic :D...
 
Pentru mai multe auditii vizitati pagina de Youtube la adresa
http://www.youtube.com/user/AsphaltTangoRecords#p/u/27/eMMyYN4N318

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...