TRANSLATE THIS PAGE

sâmbătă, 30 octombrie 2010

De ziua mamei mele

Ca sa vedeti ce inseamna sa fii tanar la orice varsta, iata cateva poze si filmari cu mama mea, Dorina, de la ziua ei de nastere pe care si-a facut-o la un local din Constanta impreuna cu prietenii vechi si noi dar si cu mine. Intr-un final cel din urma a trebuit sa plece cam devreme din cauza serviciului (duty calls), insa petrecerea a continuat....

cu dedicatii din partea solistului vocal ( a fost si la Etno TV)

precum si a prietenilor ce i-au fost alaturi :)

Ii dedic aceasta melodie mamei mele, atat din partea mea cat si din partea surorii mele care este in Bucuresti  "Sa ne ramai la fel de tanara ca acum!"

3 comentarii:

  1. NU TE SUPARA,DAR MAMA TA SIGUR NU ARE 50 ANI!CE VORBESTI RAZVANE?SI NICI PRIETENII EI NU AU VIRSTA.EIIII............NOI SUNTEM MULT MAI BATRANI.PERSOANELE DE FATA SE EXCLD,NORMAL.SI NICA UN LA MULTI AI,DORINA SI POTI FII MANDRA DE FIUL TAU.DI SUFLET,MONICA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Monica atat din partea mea cat si din partea mamei mele! Insa nu trebuie sa ne disconsideram din cauza varstei, ci dimpotriva trebuie sa aratam lumii de ce suntem in stare, atat prin dans, muzica cat si prin alte metode. Cunosc persoane care la 75 de ani ridica genti cu greutati de nu pot eu, insa nevoia te adapteaza. Conteaza cum ne simtim in suflet si nu in mod expres cum aratam pe din afara :) Multa sanatate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI! mamei tale si familiei tale .Aceste momente sunt o frumoasa amintire a timpurilor dragi . Foarte frumoasa mama ta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...