TRANSLATE THIS PAGE

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Viata are prioritate!

Este 3 dimineata si ma intorc din club; merg incet, cu 40 la ora...ascultand muzica la maxim...masina mea e brici, e cea mai puternica...230 de caluti...si totusi...lipseste ceva...
Deodata, la semafor, apare el...rivalul meu: are un beemer de 250 caluti! Trebuie sa il fac!
Ii fac semn cu pedala ca vreau sa vedem care...pe care il face!
Si indata se face VERDE: decolez cu 6000 de ture, ce senzatie! Fraierul crede ca ma ajunge, ha :)) Dar eu accelerez si mai tare, in alte trepte, si o turez...ca am bani daca e ceva ;) 
...insa ceva se intampla, se aude ca un fasait...masinuta se abate de la traiectorie...
  • Ah, ce se intampla? De ce nu mai detin controlul??? Doamne iarta-ma si ajuta-ma!
Adversarul pleaca iar in urma sa se aud sirenele. Nu e nimeni care sa il ajute la ora aceea...
Ingerii rosii sossec in cel mai scurt timp insa in zadar. Prietenul nostru nu am mai rezistat si a incetat lupta printre fiarele contorsionate si pudra de talc inainte, de a sosi salvatorii . Airbag-urile erau toate explodate, pedalierul retractat iar alimentarea cu combustibil si energie decuplate. Atatea sisteme de siguranta...printre resturi gaseai pe asfalt si poza sotiei impreuna cu fiica lor.


NU VA INCREDETI CU SI IN CEEA CE AVETI PE MANA! ACCIDENTELE SE POT INTAMPLA! INSA VIATA ARE PRIORITATE MAI PRESUS DE ORICE!
...va continua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...