TRANSLATE THIS PAGE

duminică, 6 februarie 2011

Messenger statuses

Pentru a rade un pic (mai mult ce-i drept) sau pentru a schimba anostul status de messenger, am ales cateva modele de statusuri din diverse site-uri :)


  • Ai fost alaturi de mine cand m`am imbolnavit.. Ai fost alaturi de mine cand mi`au furat hotii portofelul.. Ai fost alaturi de mine cand mi`am busit masina.. Mai plimbate`te! Imi porti ghinion!!!
  • Foaie verde de bihor nu da mass ca ai ignore !
  • Nu beau, nu fumez, nu injur, dar am o singura problema: mint!
  • As vrea sa fiu un cub de gheata,sa alunec pe pieptul tau,in jos… si sa ajung la,la,la,la,la naiba ca ma topesc…

  • Nu fura.. guvernul uraste competitia
  • Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fata casei? POLITIA, POMPIERII si SALVAREA
  • Pe usa scria “femei”, si cand am intrat erau numai WC-uri..
  • Urgent!!! Schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model.. rog seriozitate!
  • Consumul excesiv de alcool duce la terminarea acestuia
  • Deranjeaza-ma tu sa vezi cum iti canta dracii LIVE!!
  • In bere e putere, In vin e sanatate, In cognac e distinctie, iar in apa sunt microbi..
  • Prea dulce ca sa fiu light
  • Mmmmm…ce vad ochii mei? Ce frumoasa si cat stil ai pe tine … parca esti facuta pentru mine!
  • Sunt singur si sunt sigur ca si tu esi sigura ca nu mai vrei sa fii singura
  • Impreuna vom cunoaste lumea … eu stiu iadul, tu stii raiul … hai sa cunoastem amandoi Paradisul …
  • E frig afara si am cam inghetat … ce zici de un ceai fierbinte la lumina lumanarii?

  • Sunt fierbinte si mi-e frica sa nu ma sting ca o lumanare in bratele tale!
  • Sunt cuminte si te fac doar din cuvinte!
  • Toti banii din lume ii dau doar pentru iubirea mea … as da si un munte de aur, numai sa te stiu a mea!
  • Ce dans ametitor … m-ai cucerit cu privirea ta …
Pentru mai multe modele de statusuri vizitati site-ul lui jmechera la adresa http://statusuri.jmechera.net/
Have fun ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...