TRANSLATE THIS PAGE

luni, 19 decembrie 2016

Trăiește clipa

Un fel de intro...
"Ne măsurăm timpul, afirmăm că îl pierdem, dar de fapt nu l-am avut. Știți de ce ?
Fiindcă nu am știut să îl facem să fie de partea noastră. Doar am trecut pe lângă el, când ar fi trebuit să trecem prin el, să îl ținem atât de mult încât să ne bubuie inimile din loc!
Ține de timpul tău alături de oameni dragi, nu îl pierde intr-o altă lume, imaginară ori virtuală, iar atunci când ai făcut asta poți spune că "Am trăit clipa! La timpul ei!" - eu" . Postare de pe Facebook.


În urmă cu nu prea mulți ani vedeam viața ca pe un tipar. Tiparul clasic: crești la părinți, faci școală , un liceu, o facultate, poate două , că așa e la noi, să fie școală că după vedem unde ne angajăm. Distracția nu prea era la loc de cinste, trebuie să recunosc, decât la zile mari: nunti, botezuri, majorate. Nu frecventam cluburi sau discoteci, cum erau denumite datorită muzicii disco puse. Pur și simplu se ruga mama de mine să ies în discotecă iar eu refuzam categoric :-)

Apoi, după toate școlile astea ce mi-au înzestrat capacitatea intelectuala intr-o formă sau alta, am zis că ar fi vremea să îmi fac și eu prieteni mai mulți. Aveam colegi din școli și prieteni din cartier, dar la un moment dat vine vremea de a zări  noi orizonturi și trebuia să fac ceva in sensul ăsta.
Nu îmi mai aduc bine aminte, dar cred că a fost momentul când am ieșit cu un grup de colegi de muncă la un local renumit din Constanța. Doar ce mă angajasem, era primul meu loc de muncă și este și în momentul de față, și ne-am propus sa mergem intr-o club pentru a sărbători marele eveniment. După vreo două ore de club eram cu toții euforici și am zis să ne continuăm distracția și în altă locație . 


Bourbon House era denumirea locației și era noapte de karaoke. Chestia aia de îți pune microfonul în mână și vezi că e pe ON iar tu ești pe OFF, dacă mai ești și puțin ametit atunci clar ești pe "offf" (oftat).
Nu pot să spun decât că mi-a plăcut , atât de mult încât la scurt timp începusem a îmi face un program săptămânal din joaca asta. Iar nopțile curgeau lanț , până spre răsărit :-)



De fapt am luat la rand toate petrecerile de acest gen din oraș :D
Însă cel mai important a fost faptul că astfel mi-am făcut prieteni noi, prieteni ce ii am aproape și astăzi și cu care ma distrez al naibii de bine, evident, tot pe ON.

Puțini sunt aceia care își apreciază timpul alaturi de prieteni dragi, și mulți sunt aceia care nu știu decât să îl piardă în speranța unuia mai bun.... 
Nu! Nu poți spera la un timp mai bun când știi că treci prin el aiurea, singur sau cu oameni nepotriviți, fără să faci o schimbare de sine, acum!

Da, am trecut demult de la "offf", fiindcă în anii ăștia, vreo 6 la număr, am reușit de am umplut un hard disc numai cu amintiri frumoase, seri de neuitat petrecute de oameni dragi , de prieteni noi și vechi, de întâmplări amuzante ce reușesc să ne lege mult timp de-acum înainte .
Și, ca să pun și cireașa pe tort, din distracțiile astea am inceput sa fac o nouă școală , de canto modern, pentru că atunci când faci ceva ce îți place, rezultatul nu poate fi decât unul bun iar aprecierile pe măsură .
... că tot vorbeam mai sus de noi orizonturi :-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...